Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V ČT už mě nepřekvapí vůbec nic.:-/

0 2
možnosti

P96a70v40e38l 41K18o39č67í

25. 1. 2020 20:48

A jaká je souvislost s JOJ Family?

0 0
možnosti

Naprosto děsivá stupidita. Navíc, herci s dementními výrazy chovající se jak amatéři kteří hráli Cimrmanovu hru po které museli nasadit Vichra z hor, opravdu dokonalá ukázka lampasáků ČSLA. Proti tomu byla i role posluhovačky primáře Sovy, s jejím psím pohledem na Velkého šéfa, kandidátka na Oskara!

Pozn. Díval jsem se na to na vojně. Děsně jsme se tou debilitou bavili, ovšem největší radost jsme měli když místo zásnub musel "soudruh" na cvičení. Výbuch radosti uprostřed Tábora museli místní ohodnotit asi tak, že byla zrušená vojna! ;-D

2 1
možnosti

I54v14a10n43a 84L36a50n20c64e

22. 1. 2020 23:25

Tento serial mi unikl, ani nevim, že se vysílal. Ukázka se mi moc líbila a jsem ráda, že se tam kluci nepostříleli.R^R^R^

2 0
možnosti

Serial jsem chvalabohu nevidel ... i kdyz nostalgie je hezka vec, pripominat si rok nebo dva totalne zmareneho casu bych radil do kategorie masochismu

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS